A for ansvarlighed

Når du møder dette særlige ikon, kan du få indblik i vores arbejde med ansvarlighed. Det kan for eksempel være viden fra vores egen verden om ansvarlige investeringer eller principper for god selskabsledelse, eller det være fakta om klima, miljø og sociale forhold fra eksterne kilder. God fornøjelse!

AkademikerPension afholder generalforsamling lørdag den 26. marts 2021 kl. 13.00. Som noget nyt vil det være muligt for alle medlemmer at deltage både fysisk i Odense og online.

Spørgsmål til generalforsamlingen
Undervejs er der  mulighed for, at du som medlem kan stille spørgsmål via talerstolen eller skriftligt gennem online portalen.

Du kan også læse om

Generalforsamlinger i AkademikerPension

Hvert år afholder vi generalforsamling, hvor du også kan stille forslag og give din stemme til kende, ligesom vi årligt inviterer til dialogmøder.

Vi siger til, når noget er vigtigt

Hvis du giver os din e-mail, så sørger vi for, at du altid er orienteret omkring dine muligheder i forhold til din pension, når det er relevant for dig.